Babil Siparişim

12:21


Herkese Merhaba! 🔮

Bugün sizlere babil siparişimden bahsedeceğim ve ardından iki tane film yorumu gelecek. Umarım bugün içinde bitirebilirim.


En sevdiğim ve uzun süredir takip ettiğim tek dergi galiba. Gerek yazıları gerek seçtikleri dosyalar olsun. Şahane bir dergi. Takip ettiğim dergilerle ilgili ayrı bir yazı yazmayı da düşünüyorum zaten.



Hayatımda ilk defa kendime ajanda alıyorum sanırsam. O yüzden ajandalar hakkında yapabileceğim pek bir yorumum yok. Ancak çok kullanışlı ve alıntıları yüzümü güldürüyor.



 Kitapta adını bilmediğimiz bir kadının hayatı boyunca aşık olduğu adama her şeyi anlattığı bir mektubu okuyoruz. Takip ettiğim çoğu blogger'ın veya "bookstagram" kullanıcısının okuduğu ve bayıldığı bir kitaptı. Biraz yüksek umutlarla başlıyorum umarım hayal kırıklığına uğramam.



Konusu ailelerini kaybettikten sonra başlarından talihsiz olayların eksik olmadığı üç kardeşin hayatı. Netflix'te dizisinin çıktığını gördüğümde küçüklüğümden hatırlayıp tekrar okumaya karar verdiğim kitap.



You Might Also Like

1 yorum

  1. Benim de ajandaya ihtiyacım var ama nasıl bir şey almalıyım bir türlü karar veremediğimden alamıyorum bir türlü :D Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu merak ettiğim Zweig kitaplarından benim de. Umarım severek okur ve yorumunu paylaşırsın bizle :))

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images