The Crush (1993)

07:27


Puanım 4,8/5


Herkese Merhaba! 🔮

Dün akşam çok güzel bir film izledim. The Crush. 1993 yapımı bir film. Benim en sevdiklerimden yani. Filmi çok sevdim. Konusu kısaca;
14 yaşındaki kızın garajlarına taşınan 28 yaşındaki çocuğu takıntı haline getirmesi. Sonrası olaylar olaylar. Film aklıma biraz Lana Del Rey'in Kinda Outta Luck şarkısını getiriyor. Başrolde çok sevdiğim Alicia Silverstone var. Bu kadına küçükken psikopat rolleri gerçekten uyuyormuş. Oyunculuğu o kadar iyi ki! Anlatamam. O mimikleri falan. Filmin sonu çok güzel olmuş bence, anlamlı. Filme Puanım 4,8/5 çünkü ben pek sosyal bir mesaj alamadım. Bilmiyorum, belki ben anlamadım. Bu yüzden kırdım azıcık puanı ama izlemenizi tavsiye ediyorum.

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images