Sandman: Prelüdler ve Noktürnler

08:47


Adı: Sanman 1 - Prelüdler ve Noktürnler

Yazarı: Neil Gaiman

Özgün Adı: The Sandman, Vol.1 reludes and Nocturnes

Yayınevi: İthaki Yayınları

Sayfa Sayısı: 244

Goodreads Puanı: 4.33

Seri: Sandman

Puanım: 5/5

Herkese Merhaba! 🔮

İlk defa bir çizgi romanı bitirdim az önce. Ve bayıldım. Sandman harikaydı... Vahşetli, karanlık, depresif, hüzünlü ve mükemmel. Tam da ihtiyacım olan şey. İçimden keşke 2. cildini de yarın gelicek kargomla sipariş verseydim diyorum. Şimdi bekle bakalım ne zaman müsait olursan git al ama bu karda dışarı çıkmakta imkansız. 60 cm kar var bahçemde, kapıdan çıkılmıyor.

Konusuna gelirsek, Sandman Düşdünya'nın lordudur ve ölümü çağırmaya çalışan bir tarikat tarafından yanlışlıkla hapsediliyor ve 70 yıl boyunca esaret altında kalıyor. Bir gün kaçmayı başarınca gücünü geri kazanmak için hapsedilirken kaybolmuş eşyalarını aramaya başlıyor ve bizde ona bu macerasında katılıyoruz.

Ben gerek çizimlere gerek hikayeye her şeye hayran kaldığımı belirtmek isterim, eğer çizgi roman okumaya başlamak istiyorsanız, süper kahramanlardan sıkıldıysanız harika bir seçim. Eskiden hep DC veya Marvel okumaya çalışırdım ve sıkılır yarım bırakırdım. Bana kalırsa Vertigo daha iyi. Siz bu aralar hangi çizgi romanları okuyorsunuz? Bende listeme yeni çizgi romanlar eklemiş olurum. 

You Might Also Like

1 yorum

  1. şenlik listesine seni ekledim listeni bekliyorum
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images