The Big Friendly Giant

09:50

Herkese Merhaba! 🔮

Kısacık bir süre içinde yine ben. Şimdi ise Disney filmi olan The Big Friendly Giant'la birlikteyiz. Roald Dahl'ın aynı isimli çocuk kitabından uyarlama sıcacık bir film, içinizi eriten cinsten. Okuma listemde de var ama keşke önce okusaydım diyorum. 


Filmde yetimhanede yaşayan Sophie isimli küçük ve haylaz bir kızın iyi niyetli ve vejeteryan bir dev tarafından kaçırılmasını izliyoruz. Filmi daha sinemalara girmeden önce izlemek istiyordum ama aylar geçti, kısmet bugüneymiş. Boş bir vaktinizde açıp izlenilecek bir film. Aslında filmi biraz dikkatli izlemek gerekiyor çünkü içinde çok güzel mesajlar da var. 

Yönetmen koltuğuna usta isim Spielberg oturmuş, çok sevdiğim bir yönetmendir. Diğer filmlerini de tavsiye ediyorum. Başta filmi çizgi film zannetmiştim bu arada ama değilmiş, efektleri gerçekten çok iyi. Eğer bu tür filmlerden hoşlanıyorsanız kesinlikle seversiniz.


Puan: 4/5

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images