Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım

08:44


Adı: Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım

Özgün Adı: By The Time You Read This, I'll Be Dead

Yazarı: Julie Anne Peters

Yayınevi: GO!

Sayfa Sayısı: 268

Goodreads Puanı: 3.89

Puan: 4/5



Herkese Merhaba! 

Dün akşam bitirdiğim ve hazır yorum girmeye başlamışken eksik kalmasın diye girdiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım. Dün gece başlayıp, gece iki-üçe kadar bitirdiğim, elimden bırakamadığım, akıcı ve çok sürükleyici bir pamukşeker kitap kendisi.

Konusu daha önce intihar etmiş ve başarısız olmuş karakterimiz Daelyn ve keşfettiği ışığın-içinden adlı intihar sitesi hakkında. Bence site alttan alttan sorularıyla insanları vazgeçirmeye çalışıyor gibi geldi bana. Onlara anlamlı sorularla dünyada kalmalarını istiyordu sanki, belki de sadece bana öyle geldi. Daelyn'in anne ve babası Kim ve Chip'e inanılmaz gıcık oldum. Evet, çocuklarını seviyorlar ama berbat bir ebeveyndiler. 

Zorbalık temalı bir kitaptı ve yer yer site forumundaki zorbalık hikayeleri olsun, Daelyn'in başından geçenler olsun kanımı dondurdu. Hayatım boyunca görmediğim şeyler okudum ve gece gece sinirlerim bozuldu. Ama okunması gereken bir kitap bence, bilinçlenilmesi gereken bir konu. Tavsiye ediyorum.











You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images