Ocak Ayında Okunacaklar

09:46

Herkese Merhaba! 🔮

Bloguma tekrar hoşgeldiniz. Sevgili Bambiciğim (evet, evet o bir unicorn ama adı Bambi. ) bugün kitaplarıma el koydu. Ocak ayında okuyacaklarımı paylaşmak istedim. Sadece bu kadar mı okurum bilmiyorum belki aralara başka kitaplar girebilir. 


Ama hedefim artık bu dört kitabı bitirmek. Fangirl ve İkna'yı çok uzun süre önce başlayıp yarım bırakmıştım. Nedenini hatırlamıyorum ama ikisi de çok güzel kitaplardı. İki Hayat Arasında'ya ise önceliği okul kitabına verdiğim için yarım bırakmıştım. Ayrıca fotoğrafta olmasa da Sandman'e başlamayı da düşünüyorum. 


Bu bloga başlama sebebimden emin değilim ama sadece yapmak istedim galiba. Burayı biraz yaptıklarımı paylaştığım bir yer gibi kullanmayı düşünüyorum sadece kitaplar değil izlediğim filmler, dinlediğim şarkılar, keşfettiğim yenilikleri de paylaşmayı istiyorum. 


Aklıma gelmişken bir de yeni bir şarkı keşfettim. Çok güzel. Onu da şöyle alta bırakıyorum.

Filth - Anna Rune 🎶 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images