PAZAR 6'LISI: Kapağını Sevdiğimiz 6 Kitap

12:47


Herkese Merhaba!
Bugün Ocak ayının son #pazar6lisi ile birlikteyiz. Hem okuduğum hem okumadığım bu güzel kapalı 6 kitabı sizlerle paylaşmak istedim. Aslında Hasan Ali Yücel Dizisinin kapaklarını koymak isterdi bütün sıralara gönül ama biraz farklı kapaklar paylaşmak istedim.


1- Aplikasyon - Lauren Miller
Henüz okumadım ama konusundan kısaca bahsedeyim. Hayatımızı bir uygulamaya göre yaşasaydık ne olurdu sorusunun cevabını veren bir kitap. Gayet ilginç ve benzersiz bir konusu var. Okumak için dört gözle bekliyorum.



2- Marslı - Andy Weir
Marslı! O kadar güzel bir kitaptı ki, aynı kapağı gibi... Mars'ta mahsur kalan Mark'ın bir dönemini okuyoruz. Kitapta çokça teknik bilgi olduğu için bazı satırları atlaya atlaya okumuştum ama yine de güzeldi.



3- Ölmek İçin 13 Sebep - Jay Asher
Tatil kitabımdı. Bir tatilde yoldaki bir D&R'dan almıştım. Kitaba ba-yıl-mış-tım. Şimdi dizisi de çıkacak Netflix'den. Çok sabırsızlanıyorum ve merakla bekliyorum.



4- Fangirl - Rainbow Rowell
Bir kapak bu kadar mı tatlı olur sorusunun cevabı galiba. Evet, olabiliyormuş. Kitaba olan sempatimden dolayı mı bilmiyorum ama en güzel kapaklardan biri bence. Pamukşeker bir kitap, dili ingilizce okumuştum ama o kadar akıcıydı ki. Rainbow Rowell'ın diğer romanlarının kapakları da çok güzel aslında. Bir bakın derim.



5- Dünyanın En Şanslı Kızı - Jessica Knoll
Daha okumadım ama kapağı çok kara mizahi değil mi? Beni en çok etkileyen şeyi kapağıydı aslında, bu yüzden almıştım. Hatta kendileri Şubat ayının ilk kitabı olacak.



6- terkedildim.net - Emma Garcia
Bu kitabı seneler önce okumuştum, tamam belki 2-3 yıl önce. Tek oturuşta bitirilecek bir kitap, akıcı ve eğlenceli.











You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images