PAZAR 6'LISI: Yarım Bıraktığım 6 Kitap

09:39

Herkese Merhaba!
Bugün yine geç bir Pazar 6'lısı paylaşıyorum. Artık yetiştim, her pazar düzgün bir yazı yükleyeceğim. Geçen pazarın konusu yarım bıraktığımız 6 kitaptı. Evet, bazı kitapları hepimiz istemeden de olsa yarım bırakıyoruz çünkü gitmiyor. Üzülsek de bırakıyoruz, bazen hayal kırıklığına uğruyoruz. İşte benim o 6 kitabım.


1- Açlık - Knut Hamsun
Nobel ödüllü yazar Knut Hamsun'un Açlık kitabını okul okutturuyordu bize ancak ben hayatımda bu kadar yavaş giden, tekrarlayan ve sıkıcı bir kitap okumadım diyebilirim. Evet, edebi değeri çok yüksek ve ben genelde psikolojik kitapları severim de ama galiba benim için bir tık fazlaydı. Uğraşsam biterdi ama dayanamadım ve bıraktım.

2- Sıcak - Maya Banks
Bu kitabı niye aldım gerçekten bilmiyorum. Alırken ne düşünüyordum acaba? Grinin 50 Tonu'nun aynısıydı demek istiyorum öncelikle, sanki aynı kitabı iki defa okuyordum. Ayrıca yazılarda ki cinselliğin içinde hiçbir duygu yoktu, bomboş satırlarca sevişmeler okuyorsunuz. Çok yüzeyseldi bence ve sıkılıp bu kitabı da bıraktım.

3- Sarışın Vampir No. 1: İnsani Arzular - Christopher Pike
Bu kitabı daha ilk bölümlerinde bırakmış olmalıyım muhtemelen çünkü kitaba dair hiçbir şey hatırlamıyorum o yüzden bir şans vermeyi daha düşünüyorum.

4- Aşk Başka Evde - Sinan Akyüz
Güzel bir kurgu anlatımla nasıl berbat edilir okumak istiyorsanız buyrun bu kitaba. Konu gayet ilginç ve merak uyandırıcı ama yazarın anlatımını ne kadar kötülesem az galiba. Birinci sınıf çocuğunun cümlelerini kullanmış gibi bir anlatım. Dayanamadım ve bıraktım.

5- Geek Kız - Holly Smale
Kötü bir çeviri, kötü bir anlatım, kötü bir konu. Bu üç cümle kitabı özetliyor.

6- Sevgilimden Son Mektup - Sarah Jio
Yazarın ilk okuduğum kitabı Böğürtlen Kışı'ndan sonra tamamiyle bir hayal kırıklığıydı. Nedense okurken ısınamadım ama şimdi düşündükçe bir şans verilmeyi hak ediyor sanki.


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images