Şizofren

06:55


Adı: Şizofren

Özgün Adı: Kalte Stille

Yazarı: Wulf Dorn

Yayınevi: Pegasus

Sayfa Sayısı: 400

Goodreads Puanı: 3,96

Puanım: 3,8/5


Herkese Merhaba! 🔮
Birkaç gün önce Şizofren'i bitirdim ve sonunda merakla beklediğim Snowden'a gittim ama onunla ilgili ayrı bir yazı paylaşacağım. Konusu; 


Psikiyatr Jan Forstner başarısız bir evlilikten ve işini kaybettikten sonra doğduğu yer olan Kahlenberg'e geri döner. Yirmi üç yıl önce, küçük kardeşi iz bırakmadan ortadan yok olmuş, hemen ardından babası bir araba kazasında ölmüştür. Kardeşinin başına gelenlerle ilgili belirsizlik ve babasının korkunç kaybı Jan'ın ruhsal durumunu belirler ve onu rahat bırakmaz.


Kâbuslarını geride bırakmayı ve tekrar yaşamaya başlamayı istiyordur, ama klinikteki bir hasta intihar edince, Jan kendisini yirmi üç yıldır gizli kalmış korkunç sırrı açığa çıkaracak olan soruşturmanın içinde bulur... Kitap bence ilk cümlesinden itibaren dehşet verici ve sürükleyiciydi ama keşke kitabın cinsel suçlara eğildiğini bilseydim biraz hazırlıklı olurdum. Çünkü bazı yerleri beni dehşete verdi. Heyecanlı ve gerilimi bol bir kitaptı. Jan benim sevdiğim bir karakter olmadı biraz iticiydi ama onun yaşadıklarını yaşamadan yorum yapmam doğru olmayabilir. Sonu şok ediciydi, evet ama beklentilerimi karşılayamadı. Bu kadar basit olmamalıydı dedim. Bir Psikiyatrist değildi belki ama ben yine de beğendim. 🔮 

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images