Snowden

12:44

Puanım: 4/5 ☄️

Herkese Merhaba! 🔮

Geçen hafta Snowden'a gittim ve daha yeni girebiliyorum yorum. Bunların hepsi üşengeçlikten. :) Gittiğim sinema salonunda hatta tüm sinemada sadece annemle ben vardık. Hem çok korkunç hem de çok rahattık. 

Filmin konusunu az çok biliyorsunuzdur. Snowden eski bir CIA çalışanı ve CIA'in sırlarını (ya da yaptığı suçu mu demeliyim) ifşa ediyor. Bir nevi google olan xkeyscore hakkınızda tüm bilgileri, özel e-mail'lerinizi, anlık görüntüleriniz dahil bütün hayatınıza sahip olan bir arama motoru ve Amerika tüm ülkeleri ve kendi vatandaşlarını "FISA", "terör örgütü" vs. bahanelerle izliyor. Snowden ifşaladıktan sonra da Rusya'ya sığınıyor. Galiba hala orada yaşıyor. 

Filmde küçükte olsa Snowden'ın aşk hayatına yer verilmiş ve sevgilisi o Rusya'ya sığındıktan sonra yanına geliyor. Nedense burası çok hoşuma gitti filmde olmasa da. Filmin başları ve sonları gayet heyecanlıydı ama ortaları bir kaplumbağa yavaşlığında idi. Bir an çıkıp gitmeyi düşündüm ama iyi ki gitmemişim çünkü sonu yine kendini düzeltti. Film, evet, yavaş. Az konuşmalı bir film. Yine de izlemeniz gerektiğini düşünüyorum. Fikirlerinizi değiştirebilecek bir film olduğuna inanıyorum.

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images