Yağmurla Gelen Mutluluk

06:33


Adı: Yağmurla Gelen Mutluluk

Özgün Adı: Puddle Jumping

Yazarı: Amber L. Johnson

Yayınevi: Yabancı

Sayfa Sayısı: 174

Goodreads Puanı: 4.33

Puanım: 3/5


Tanıtım Bülteni 🔮

2014 goodreads en iyi genç yetişkin kitabı adayı

Yağmurla Gelen Mutluluk, farklılıkların aslında ne kadar abartıldığını ve sevginin karşısında hiçbir şeyin duramayacağını bir kez daha gözler önüne seriyor...

Söz konusu aşksa, sıradan diye bir şey yoktur.Herkes Colton Neely'nin özel olduğunu düşünüyordu. Lilly Evans ise büyüleyici olduğunu...

Çocukluk arkadaşlarıyken bir kaza yüzünden yolları ayrılmıştı. Yıllar sonra buluştuklarında ise Lilly, Colton'ın ne kadar özel olduğunu ve onu daha fazla tanımak istediğini keşfedecekti. Ve Colton'ı tanıdıkça, ona daha çok bağlanacaktı.

Ancak Lilly, sevgisini kelimelerle ifade etmekte dahi zorlanan bu çocukla ilişkisini dilediği gibi yürütebilecek miydi?

"Bir gün oğlumun yaşamasını isteyeceğim türden bir aşk hikâyesi."
-Qwen Salsbury, Çoksatan The Plan kitabının yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)


🔮 "Keşke benim gibi olsaydın."
Ona, "Neden?" diye sorana kadar nefesim telaşla vücudumdan çıktı.
Saçlarıma odaklanmadan önce gözünü tekrar yüzüme dikerek tam olarak kafasından geçenleri söyledi. "Çünkü o zaman beni anlardın."

🔮 John Lennon bir defasında, hayatın, sen başka planlar yapmakla meşgulken gerçekleşen şeyler olduğunu söylemiş.


Herkese Merhaba! 🔮

Dün akşam benim "pamuk şeker kitaplar" dediğim bir kitap bitirdim. Genelde bu tür kitaplar tek oturuşta bitiren ve içinizi ısıtan kitaplardır. Kitabı beğenmesine beğendim ama puanımın düşük olma sebebi bana kalırsa ortalama bir kitaptı. Evet konusu daha önce okuduğum kitaplardan gerçekten farklıydı ama anlatımı olsun, klişeleri olsun benim için ortalamayı geçemedi.

Kitap asperger sendromlu Colton Neely ve sakar mı sakar Lilly Grace Evans'ın sıcacık aşk hikayelerini Lilly'nin not defterinden anlatıyor. Akıcı bir anlatımı ve sürükleyici bir gidişatı var. Ama kitapta beni rahatsız eden bazı şeylerde vardı. Mesela Lilly'nin Colton'a aşık olması çok yüzeyseldi ya da yüzeysel anlatılmıştı çünkü ben gerçek bir aşk hissedemedim. Okudum ama hissetmedim.  Sanki Colton yakışıklı olmasa Lilly ona asla bakmayacak gibi anlatılmıştı. Ancak ortalarından sonra kitap yüzeyselliğini bir kenara bıraktı ve biraz gerçek aşk gördük. Sonlara doğru geçiştirilmiş gibi hissettim olaylar, kitap biraz daha uzatılabilirdi belki. Aslında kötü bir eleştiri yazıcak olsam daha sıralayabilirim ama gerek görmüyorum çünkü gayet okunulabilir bir kitap. Kesinlikle okunması gereken bir kitap olmasa da kafa dağıtmak için okunabilir. Galiba ikinci bir kitapta çıkacak yakında, alır mıyım? Emin değilim. Muhtemelen merak edip alırım.


Artık İkna'yı bitirmek için ona başladım ve yanındaki Neil Gaiman'ın Sandman 1. cilde başladım. Çok heyecanlı gidiyor. Zaten çizgi romanlara hep bir sempatim olmuştu. Onu iyice pekiştirdi Sandman. Bildiğiniz güzel başka çizgi romanlar varsa önerebilir misiniz?

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images